Aktualno

23. april , 2024 392

8. r ŠvN Gorenje nad Zrečami (2. dan)

Drugi dan šole v naravi je za naše osmošolce predstavljal izjemno priložnost za raznoliko učenje, raziskovanje ter povezovanje z naravo in sošolci.
22. april , 2024 265

ŠVN 8.r

Med Rogelskimi krošnjami ...
21. april , 2024 97

Šolski ekipni kros

V Murski Soboti je 18. 4. 2024 potekal šolski ekipni kros.
11. april , 2024 128

Učenje na prostem

Učenci 2. d smo izkoristili lepo vreme in se ponovno odpravili v učilnico na prostem - v gozd za našo šolo.

V času vse intenzivnejšega svetovnega povezovanja ima tuji jezik čedalje večji pomen tudi v vzgoji in izobraževanju. še posebej to velja za nemščino, jezik naših sosedov Avstrijcev, in ne tako zelo oddaljenih Nemcev ter Švicarjev.

Zato ima v osnovni šoli nemščina kot tuji jezik splošnoizobraževalni in posebni pomen. Kot splošnoizobraževalni predmet je pomembna za intelektualno rast posameznika, za oblikovanje samopodobe in samozavesti ter za vključevanje v družbo. Ker pouk tujega jezika ves čas poteka v povezavi s kulturo in materinščino učencev, je pomemben tudi za krepitev odnosa do lastne identitete.

 Nemščina  Triletni predmet
 DRUŽBOSLOVNO HUMANISTIČNI SKLOP  Nemščina I   7.r, 8.r, 9.r
 Učni načrt  Nemščina II   8.r, 9.r
   Francoščina III   9.r


Nemščino lahko učenec obiskuje tri leta in sicer jo laho obiskuje vsa tri leta ali pa po enem ali dveh letih učenja izstopi. 

Učenci razvijajo slušno in bralno razumevanje ter govorno in pisno sporočanje, predvsem v vsakdanjih situacijah. Pri pouku in zunaj šole znajo v skladu s svojimi potrebami in željami primerno uporabiti tuj jezik. Usposabljajo se za navezovanje stikov, za komuniciranje predvsem s sovrstniki. Spoznavajo slovnične strukture in bogatijo svoje besedišče tako v šoli kot doma prek televizijskih programov, interneta, tiska. Tekmujejo iz bralne značke.

Učenci so v ocenjevani ustno in pisno.