Izpostavljeno

Aktualno

28. marec, 2024 24

Ogled Velikonočne razstave

Učenci 2. d in 5. c razreda smo si v prostorih Turističnega društva Trbovlje ogledali Velikonočno razstavo.
28. marec, 2024 18

Gozdni raziskovalci

Zadnja dva tedna smo se učenci 2. d razreda večkrat odpravili v bližnji gozd na lov za prvimi spomladanskimi cvetlicami.
28. marec, 2024 20

Samopostrežna malica

V sredo, 27.3.2024, so imeli učenci II. triade (od 4. - 6. razreda) že tretjič to šolsko leto samopostrežno malico.
20. marec, 2024 189

Pirhi, šunka, hren in potica

Velika noč je poleg božiča največji krščanski praznik, ki ga praznujemo prvo nedeljo po prvi spomladanski luni. Letos je velikonočni ponedeljek, državni praznik in dela prost dan, 1. aprila.
18. marec, 2024 127

Jaz pa pojdem

Izkoristili smo četrtkovo sonce za pohod.
18. marec, 2024 116

Matematični maraton na GESŠ

V soboto, 16. 3. 2024, je na Gimnaziji in ekonomski šoli Trbovlje potekal že 16. Matematični maraton.

V izobraževanju posameznika ima ta predmet predvsem splošnoizobraževalno in vzgojno vlogo. S poukom španskega jezika se učenci usposabljajo za ustrezno in učinkovito govorno in pisno sporazumevanje v najrazličnejših okoliščinah, za izražanje spoznanj o sebi in svetu, za širjenje njihovih sporazumevalnih zmožnosti prek meja materinščine in za spoznavanje tuje kulture in načina življenja. S tem spoznavanjem vzgajamo učence v humanističnem duhu, saj si učenci s primerjanjem tuje kulture z lastno razvijajo strpen odnos do drugosti in drugačnosti, kar prispeva tudi k njihovemu osebnostnemu razvoju, obenem pa jim krepi lastno kulturno identiteto.

 Španščina  Triletni predmet
 DRUŽBOSLOVNO HUMANISTIČNI SKLOP  Španščina I   7.r, 8.r, 9.r
 Učni načrt  Španščina II   8.r, 9.r
   Španščina III   9.r

 

Španščina je triletni izbirni predmet v obsegu dveh ur tedensko (7. in 8. razredu obsega 70 ur letno, v 9. pa 64).

Učenec lahko z učenjem tujega jezika začne v 7., 8. ali 9. razredu. Prav tako lahko po enem ali dveh letih učenja tujega jezika izstopi.

S slušnim, bralnim in pisnim razumevanjem ter pogovorom se bomo lotili najrazličnejših tem, s čimer bomo prek vsakdanjih situacij spoznavali tako besedišče kot pravopis.

Učenci bodo ocenjeni ustno in pisno.