Izpostavljeno
Aktualno
Medvrstniško in spletno nasilje
Spoznavamo svet pred domačim pragom...
Ogled Velikonočne razstave
Gozdni raziskovalci
Samopostrežna malica
Muzikal Spremenimo svet na “Perkmandeljčevem odru”
Pirhi, šunka, hren in potica
Jaz pa pojdem
Matematični maraton na GESŠ
Področno prvenstvo v namiznem tenisu
V izobraževanju posameznika ima ta predmet predvsem splošnoizobraževalno in vzgojno vlogo. S poukom španskega jezika se učenci usposabljajo za ustrezno in učinkovito govorno in pisno sporazumevanje v najrazličnejših okoliščinah, za izražanje spoznanj o sebi in svetu, za širjenje njihovih sporazumevalnih zmožnosti prek meja materinščine in za spoznavanje tuje kulture in načina življenja. S tem spoznavanjem vzgajamo učence v humanističnem duhu, saj si učenci s primerjanjem tuje kulture z lastno razvijajo strpen odnos do drugosti in drugačnosti, kar prispeva tudi k njihovemu osebnostnemu razvoju, obenem pa jim krepi lastno kulturno identiteto.
Španščina | Triletni predmet |
DRUŽBOSLOVNO HUMANISTIČNI SKLOP | Španščina I 7.r, 8.r, 9.r |
Učni načrt | Španščina II 8.r, 9.r |
Španščina III 9.r |
Španščina je triletni izbirni predmet v obsegu dveh ur tedensko (7. in 8. razredu obsega 70 ur letno, v 9. pa 64).
Učenec lahko z učenjem tujega jezika začne v 7., 8. ali 9. razredu. Prav tako lahko po enem ali dveh letih učenja tujega jezika izstopi.
S slušnim, bralnim in pisnim razumevanjem ter pogovorom se bomo lotili najrazličnejših tem, s čimer bomo prek vsakdanjih situacij spoznavali tako besedišče kot pravopis.
Učenci bodo ocenjeni ustno in pisno.